Forum Jedi Academy Strona Główna Jedi Academy
Jedi Academy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Solucja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Jedi Academy Strona Główna -> Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kyle
Jedi Master
Jedi Master



Dołączył: 27 Lis 2005
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:24, 28 Lis 2005    Temat postu: Solucja

SOLUCJA


Prom, którym leciałeś rozbił się, musisz dostać się powrotem do akademii Jedi. Na początku musisz ściąć mieczem świetlnym drzewo rosnące nieopodal skarpy, na której utknął Rosh. Teraz w dwójkę (Roch będzie szedł za Tobą) podążajcie drogą zaczynającą się tuż koło wraku promu. Po drodze spotkacie wielkie jaszczurki. Nie są zbyt groźnie, jednak nie podchodź do nich zbyt blisko – mogą Cię sparaliżować. Walkę z nimi został Roshowi – ma on blaster. W końcu dojdziecie do bramy, dzwignię za kratą otworzy Twój kumpel korzystając z mocy (to dlatego musiałeś go uwolnićSmile. Idźcie dalej, pokonując następne jaszczurki. W końcu natkniecie się na patrol szturmowców. Tych musisz zlikwidować już sam; najlepiej szybko do nich podbiec i załatwić ich przy pomocy miecza. Teraz wystarczy już tylko zeskoczyć z niskiej skarpy na dół, czeka tam na Ciebie wrogi Jedi. Nie jest zbyt dobrze wyszkolony - walka z nim to pestka. Gdy go zabijesz, poziom się zakończy.

Trening Jedi.

Gdy wysłuchasz przemowy Swego mistrza, skieruj się w stronę nie zablokowanych drzwi. Za nimi czeka Cię walka z automatycznymi kulami treningowymi. Musisz je konsekwentnie niszczyć. Gdy zniszczysz ich kilkanaście, Kyle pochwali Cię a zamknięte dotąd drzwi otworzą się. Za nimi czeka Cię test na zręczność. Musisz przeskoczyć przez zrujnowany most (uwaga na jaszczurki!). Jeżeli spadniesz, wdrap się z powrotem na górę. Gdy dojdziesz do ściany, użyj na niej pchnięcia mocą, aby ją rozwalić. Przez powstałą dziurę możesz dostać się do następnego pomieszczenia. Czeka tam na Ciebie robot bojowy uzbrojony z miecz świetlny. Robot jest bardzo silny, ale powolny, jeżeli szybko go zaatakujesz to nie ma on szans na zwycięstwo. Po walce skieruj się w stronę drzwi. W zamkniętym pomieszczeniu użyj mocy na dźwigni, aby otworzyć zamknięte drzwi. Idąc dalej dojdziesz w końcu do ciemnego pokoju; uruchom teraz widzenie mocy (force sense), aby poznać rozlokowanie tajemnych symboli. Na każdym z nich musisz użyć pociągnięcia mocą, aby wyciągnąć ze ściany półki. Teraz, skacząc z jednej półki na drugą, wskocz na platformę znajdującą się pod sufitem. Stamtąd możesz iść dalej. Wyjdziesz znowu na otwartą przestrzeń. Teraz, aby przejść dalej, musisz użyć przyspieszenia i jak najszybciej skierować się do drzwi, zanim te się zamkną. Ostatnie kilka metrów najlepiej się przeturlać. Jeżeli Ci się to nie uda - powtórz wszystko do początku. Gdy jednak zdołasz przejść przez te drzwi poziom zakończy się.

Misje poziom I
MERCHANT RESCUE - BLENJEEL

Twój statek rozbił się na planecie Blenjeel. Musisz go naprawić a potrzebne do tego częsci są porozrzucane w okolicy wraku kupieckiego frachtowca. W tej misji nie napotkasz żadnych wrogów oprócz olbrzymiego czerwia. Jeżeli zbyt długo będziesz stał na piasku, ów pojawi się i połknie Ciebie. Czerwia można próbować zabić rzucając mu w paszczę granaty – lecz jest to bardzo trudna i żmudna robota. Lepiej po prostu uważać, aby nie stąpać po piasku i przeskakując z kamienia na kamień pozbierać wszystkie potrzebne części. Pamiętaj, że możesz zabrać na raz tylko jedną część! Gdy coś znajdziesz, wracaj do statku i montuj dany element na miejscu mu właściwym (miejsca te są oznaczone czerwonymi migoczącymi konturami danego podzespołu). Większość części znajduje się na pustyni, ale jedna z nich jest ukryta wewnątrz samego wraku.

CULT INVESTIGATION – CORELLIA

Następne zadanie - równie proste jak poprzednie. Jesteś w pociągu pędzącym z zawrotną szybkością nad Corellią. Twoim zadaniem jest likwidacja wszystkich kultystów. Akcję zaczynasz na samym końcu pociągu - musisz posuwać się cały czas do przodu. Wrogów najlepiej jest eliminować z dalszej odległości przy pomocy Tenlosa. Wdrap się na dach pierwszego wagonu. Przejście do dalszych wagonów jest zablokowane przez wyładowania elektryczne. Musisz je wyłączyć. Wejdź do pierwszego wagonu drzwiami od strony wyładowań. Zlikwiduj znajdujących się tam wrogów i przesuń dzwignię – dalsza droga jest wolna. Teraz posuwaj się dalej dachem następnego wagonu – dojdziesz do platformy pełnej skrzyń. U góry czyhają na Ciebie wrogowie. Wspinając się po skrzyniach wejdź na górę, a stamtąd przeskocz na dach następnego wagonu. Jeżeli jesteś ranny pamiętaj o użyciu mocy leczenia! Znajdujesz się teraz na oszklonym dachu, przed Tobą stoi wrogi rycerz Jedi – pokonaj go. Przeskocz na następny wagon, Zeskakując z jego dachu uważaj – jest tu dosyć wysoko:). Przejdź przez następną jednostkę składu (w środku pełno wrogów) a potem znowu dalej brzegiem kolejnego wagonu. Dojdziesz wtedy do wielkiego wagonu z drzwiami po obydwu stronach (otwarte są tylko jedne) -wejdź do środka. Wewnątrz, jak zawsze, czeka na Ciebie masa nieprzyjaciół. Windą wjedziesz na wyższy poziom. Teraz musisz rozwalić dwa zasilacze bariery energetycznej (takie czerwone pudełka na ścianie). Za barierą znajdziesz trochę wrogów, ale i trochę przydatnego sprzętu. Teraz musisz wejść na skrzynki (chodzi mi o te znajdujące się za zniszczoną barierą) a potem z nich wskoczyć na beczki. Stojąc na beczkach zbij szybę we włazie i w ten sposób wydostań się na dach. Na następny wagon przejdziesz po pomoście z rur. Nie zeskakuj od razu w dół, tylko przejdź przez kolejną rurę i dopiero wtedy przeskocz na górny pomost (z dołu jest on nieosiągalny). Teraz musisz się znowu kierować na przód pociągu. Dojdziesz wtedy do następnego otwartego wagonu. Teraz musisz działać szybko – w środku jest bomba, dezaktywuj ją (użyj przycisku „użyj” na bombie:))), nie zważając na wrogiego Jedi. Dopiero, gdy to zrobisz możesz się nim zająć. Znowu ruszaj do przodu - do końca już niedaleko. Wystarczy przejść tylko jeszcze jedną platformę i jesteś już w „lokomotywie”Smile. Jest ona silnie broniona – paru wrogów i ciemny Jedi mogą sprawić trochę kłopotów. Gdy się z nimi uporasz, wejdź do sterowni i, używając tablicy sterowniczej, zatrzymaj pociąg. To już koniec misji.

DROID RECOVERY – TATOOINE

Zadanie wydaje się proste – odzyskać roboty od Jawas. Niestety ich czołg piaskowy został opanowany przez jeźdźców Tusken. Musisz ich zlikwidować i odzyskać roboty. Tuskeni są bardzo słabymi wrogami; wprawdzie jest ich dużo, ale rzadko dysponują bronią do rażenia na odległość. Walka z nimi nie powinna Ci, więc sprawiać większych kłopotów. Początek jest prosty - idziesz kanionem cały czas naprzód, eliminując kolejne grupy Tuskenów. Dojdziesz w końcu do domu wykutego w ścianie kanionu – wejdź tam. W środku czeka cała masa wrogów; niszcząc ich kieruj się powoli w górę jaskini. W końcu wyjdziesz znowu na otwarte powietrze – skalnym mostem przejdź na drugą stronę kanionu a potem idź prosto. Dojdziesz do nowej jaskini (wejście jest prawie dokładnie naprzeciw mostu). Teraz dla odmiany musisz schodzić jaskinią w dół – w ten sposób dojdziesz do piaskowego czołgu Jawów. Obejdź go od tyłu i użyj mocy (pociągnięcie) na małym pojeździe gąsienicowym wiszącym nad wejściem. Gdy ten się opuści niżej - musisz na niego wskoczyć. Po pewnym czasie ten znowu pójdzie w górę a Ty, zeskakując z niego, dostaniesz się do środka czołgu ( u góry czekają jak zwykle wrogowie). Na pomost otoczony barierkami dostaniesz się – jak zwykle – wspinając się ze skrzyni na skrzynię, a potem przeskakując na pomost. Tutaj musisz przesunąć dzwignię. Teraz zeskocz z powrotem na dół i użyj mocy na wagoniku (pchnięcie) – pozwoli Ci to na dostanie się do szybu windy, którą wjedziesz na jeszcze wyższy pomost. Przejdź tam przez drzwi – dojdziesz do pomieszczenia pełnego stopionego metalu. Możesz próbować przeskoczyć po rurach na drugą stronę, ale wygodniej jest skoczyć bezpośrednio w dół i szybko - zanim gorąco Cię zabije - przeskoczyć na pomost po drugiej stronie. Przechodząc przez drzwi dostaniesz się do pokoju przedzielonego przez pół smugami gorącej plazmy. Można jednak zauważyć, ze jedna z nich cyklicznie pojawia się i znika. Wykorzystaj czas, gdy jej nie będzie i przebiegnij szybko na drugą stronę (zetknięcie z płomieniem jest śmiertelne!). Płomienie możesz wyłączyć używając dzwigni po drugiej stronie. Teraz zjedź na dół windą i zlikwiduj WSZYTKICH znajdujących się tam wrogów. Do dalszych części pomieszczenia dostaniesz się przesuwając odpowiednio przy pomocy mocy wagoniki. Za jednym z nich stoi poszukiwany droid. Użyj na nim przycisku akcji Smile - droid otworzy zamknięty szyb windy, skieruj się za nim, a wtedy wypadniesz koło czołgu piaskowego. Teraz szybko zabij jeźdźców Tusken atakujących robota. Gdy zginie ostatni z nich, misja zakończy się.

MERCENARY ACTIVITE – TATOOINE

Pierwsze trudniejsze zadanie. Musisz zlikwidować wszystkich najemników. Nie są oni zbytnio wytrzymali, ale występują w dużych ilościach i są całkiem nieźle uzbrojeni. W czasie misji pomaga Ci Chewbacca; uważaj, aby nie zginął, bo wtedy misja się zakończy. Samo zadanie jest proste: przechodzisz przez kolejne lądowiska, rozwalając coraz to nowe grupy wrogów. Nie będę więc szczegółowo tego opisywał. Gdy pozbędziesz się najemników, uruchomi się przerywnik pokazujący jak Wasze statki zostają spętane promieniem ścigającym – musisz go wyłączyć! Idź dalej. Gdy dotrzesz do następnego lądowiska, zostaniesz rozdzielony w wyniku wybuchu z „włochaczem”Smile. Idąc korytarzem dojdziesz do sali zabezpieczonej minami optycznymi. Cofnij się jak najdalej i strzel w jedną minę. Jeżeli stoisz odpowiednio daleko, to nic Ci się nie powinno stać. W środku sali pełno nieprzyjaciół. Teraz przejdź przez drzwi i idź schodami na górę (uwaga na najemnika ciskającego z góry granatami). Maszerując dalej dojdziesz w końcu do windy – wjedź nią na górę a znajdziesz się w wieży kontrolnej. Musisz tutaj przesunąć dwie dźwignie, aby wyłączyć promienie blokujące Millennium Faclona i Raven Clava. Drugiej dźwigni broni mroczny Jedi (całkiem niezły). Teraz czeka Cię już tylko powrotna droga (możesz przejść wielkimi drzwiami, które wcześniej były zablokowane). Gdy wybijesz wszystkich najemników pilnujących Faclona misja zakończy się.

EMERGENCY ASSISTANCE – BAKURA

Najtrudniejsza z dostępnych misji. W elektrowni jest pełno wrogów: szturmowcy i niewidzialni zabójcy imperium mogą sprawiać kłopoty. Sama misja jest jednak bardzo prosta. Na początku przejdź z lądowiska do środka elektrowni i skorzystaj z pulpitu. Okaże się, że imperium podłożyło w elektrowni szereg bomb. Korzystając z obrazu kamer możesz poznać ich rozmieszczenie. Samej misji nie będę dokładnie opisywał. Teren elektrowni jest na to zbyt wielki, a więc opis stałby się zbyt zagmatwany. Po prostu powoli eksploruj kolejne pomieszczenia elektrowni i rozbrajaj bomby. Pułapki z min optycznych likwiduj przy pomocy ładunków wybuchowych (zaopatrz się w nie przed misją). Zamknięte drzwi otworzysz przy pomocy kluczy znalezionych przy zabitych oficerach. Cały problem polega na tym, aby się nie zgubić, bowiem łatwo jest przeczyć jakiś tunel, czy jakieś mniej widoczne drzwi. Gdy rozbroisz wszystkie ładunki, wracaj na statek (po drodze nowi wrogowie). W momencie, gdy dojdziesz do niego - misja zakończy się.

Misja na Hoth


Witaj na lodowej planecie! Początek jest prosty; wsiądź na jednego z Tauntana i galopuj w stronę świateł. Po drodze napotkasz szturmowców. W takiej sytuacji zsiadaj z wierzchowca i likwiduj wrogów na piechotę (można także przyspieszyć wierzchowca i uciec). Cały czas podążaj za znakami świetlnymi. Dotrzesz w końcu do jaskini; idąc nią uważaj na wielką śnieżną bestię. Po wyjściu z jaskini skieruj się w lewo. Możesz wziąć sobie tutaj nowego wierzchowca. Trzymając się ściany po prawej stronie dojdziesz w końcu do muru bronionego przez małą maszynę kroczącą. Możesz ją próbować zniszczyć, ale znacznie lepiej jest wyjść na pobliską górkę złomu i objąć w posiadanie stojący tam ciężki karabin maszynowy - parę serii z niego rozłoży robota. Teraz wystarczy Ci już tylko dostać się za mur (przeskakując po skrzyniach). Po drugiej stronie czeka kilku szturmowców i sonda zwiadowcza (uwaga, po zniszczeniu wybucha!). Do środka bazy wejdziesz wielką bramą znajdującą się naprzeciw muru. Gdy dostaniesz się do środka, wjedź windą na górę i tam przestaw dzwignię, aby otworzyć drzwi na dole. Teraz zjedź na dół; do dalszej części kompleksu dostaniesz się otwartymi już wcześniej drzwiami. Idź teraz naprzód tunelami wykutymi w lodzie, likwidując po drodze żołnierzy imperium. W końcu dotrzesz do następnej windy, którą wyjedziesz z powrotem na górę. Na otwartej przestrzeni dopadnij szybko do karabinu maszynowego i zlikwiduj chmarę atakujących Cię szturmowców. Teraz biegnij znowu naprzód, trzymając się ściany po lewej stronie. Dojdziesz w końcu do zasypanego na wpół budynku z dziurą w ścianie; wskocz przez nią do środka (uwaga na szturmowców). Możesz się tu dostać także w inny sposób. Wystarczy skręcić za pierwszą jaskinią w drugą stronę. Wtedy jednak będziesz musiał przemierzać znacznie bardziej niebezpieczne tereny (oprócz tego łatwo jest się tu zgubić). W podłodze tego pomieszczenia jest następna dziura - przez nią wejdziesz do bazy Echo...

Misja na Hoth - część druga


Tutaj zadanie jest znacznie prostsze – musisz cały czas iść do przodu. Po drodze oczywiście natkniesz się na grupy szturmowców. Otwarte drzwi można łatwo rozpoznać po zielonych znacznikach umieszczonych na nich (zamknięte są oznaczone na czerwono). Nie będę dokładnie opisywał poszczególnych pomieszczeń. Po prostu idź cały czas naprzód. Pod koniec spotkasz się z wrogim Jedi, a chwilę później z świetnie wyćwiczoną wojowniczką rasy Twi’lek (ma bodajże imię Alora). Walka z nią będzie bardzo trudna! Gdy znacząco osłabisz Alorę, ta zacznie uciekać, ale nie martw się - dopadniesz ją później:). To już koniec misji.

Misje poziom II
MEET CONTACT – ZONJU V

Dosyć prosta misja – trzeba pogadać z informatorem. Cała misja polega na uciekaniu przed wrogami na odrzutowych motorach (zwie się to podobno „spider bike”). Nie będę dokładnie opisywał drogi – cały czas leć przed siebie i uważaj na przepaście oraz inne przeszkody terenowe. Twój pojazd jest uzbrojony w działko, jednak znacznie łatwiej jest pokonać wrogów używając miecza świetlnego. Wyciągnij go i śmigaj przed siebie – gdy wróg będzie Cię mijał parę machnięć i jest po nim! W tej misji możesz naprawdę poczuć się jak rycerz (masz miecz i „rumaka” Smile). Co pewien czas będziesz znajdował nowe „motory”. Jeżeli Twój jest w stanie krytycznym koniecznie zmień go na nowy. Pod żadnym pozorem nie zsiadaj ze ścigacza, bowiem zostaniesz wtedy rozjechany przez wrogów. Jest tylko jeden wyjątek – na początku po krótkiej jeździe musisz przeskoczyć „na piechotę” przez wyłom w ścianie (z kamienia na kamień), aby posunąć się do przodu. Na koniec jedna rada: aby przeskoczyć wielką rozpadlinę musisz znacząco przyśpieszyć (prawy przycisk myszy) i wylądować na resztce mostu po drugiej stronie.

RESCUE MISSION – NAR KREETA

Twym zadaniem jest uwolnienie więźniów przetrzymywanych przez Hutta. Zaczynasz w rurze; idź naprzód, nieopodal wiatraka po lewej stronie, blisko podłogi jest krata – rozwal ją i wejdź do tunelu wentylacyjnego. Z niego możesz dostać się do dalszej części więzienia poprzez następną kratkę - tym razem w podłodze. Teraz skieruj się do sali z dziwnymi zielonymi maszynami (rurami?) i oczyść całkowicie z wrogów wiodący z niej tunel. Na końcu tunelu znajdziesz drzwi prowadzące z powrotem do kanału, w którym zacząłeś grę. W ten sposób oczyściłeś drogę ewakuacji dla więźniów. Teraz wróć z powrotem do głównego korytarza i wejdź do następnego, wychodzącego z niego. Jesteś teraz w sali z windą i zamkniętymi drzwiami. Na razie możesz tutaj tylko wjechać windą na górę. Znajdziesz się pokoju (nazywam go „widokowym”Smile pełnym wrogów; przesuń dzwignię, aby zdjąć pokrywę „widokową”. Zobaczysz filmik pokazujący, jak więźniowie zostają wydani na pastwę Rancora. Teraz wyskocz z pomieszczenia przez okno i podejdź do więźniów. Gdy potwór zacznie atakować, zajmij go walką dotąd aż więźniowie będą bezpieczni (schronią się oni do otwartego teraz korytarza, tego, do którego zeskoczyłeś na początku z przewodu wentylacyjnego). Gdy podejdziesz do więźniów - uciekną oni poprzez oczyszczone wcześniej przez Ciebie przejście. Dodatkowo od jednego z nich otrzymasz klucz umożliwiający Ci otwarcie drzwi w pokoju obok. Drzwi te prowadzą do baru a przejście z niego do korytarza zakończonego trzema windami. Każda z nich prowadzi z kolei do następnych pokoi „widokowych”. W każdym z nich musisz wykonać to, co w pierwszym, czyli przesunąć dzwignię, zeskoczyć na dół, podejść do więźniów a gdy Ci zaczną uciekać w stronę wyjścia, zająć na chwilę walką Rancora. Jak walczyć z potworem? Najlepiej jest zasypywać go szybkimi ciosami miecza świetlnego. Jeżeli Cię pochwyci w swe łapska, tnij mieczem jednocześnie wciskając przycisk odpowiedzialny za ruch w tył – wtedy powinien Cię wypuścić (w innym przypadku połknie Cię, co zakończy gręSmile. Gdy uwolnisz następną grupę zakładników, wracaj do baru a stamtąd windą do następnego pomieszczenia „widokowego” (uwaga, w tym czasie wrogowie się respawn-ują). Gdy uwolnisz wszystkich więźniów, sam ewakuuj się do wyjścia – to już koniec misji.
Uwaga: Nie ma co zabijać Rancora - gdy zabijesz jednego, ni z tąd ni z owąd pojawi się drugi Wink

COVER OPERATION – KLIR’DOR

Dla odmiany misja wymagająca sporych zdolności akrobatycznych. Musisz mianowicie porozmieszczać znaczniki, które umożliwią precyzyjne zbombardowane celów na platformie górniczej. Zaczynasz przed hangarem. Wejdź do niego i wyjedź na dach przy pomocy dwóch wind (uwaga na wrogów i piekielnie niebezpieczne automatyczne wieżyczki strażnicze). Na dachu czeka Cię rozprawa z „Latającym Szturmowcem”, najlepiej jest sparaliżować go przy użyciu „chwytu mocy” i dobić mieczem. Można także po prostu zestrzelić go z jakiejś „normalnej” broni. Jeżeli się go nie pozbędziesz, możesz mieć spore problemy, bowiem jest to wytrzymały i bardzo ruchliwy przeciwnik (co więcej także nieźle uzbrojony). Z dachu hangaru przejdź pomostem na sąsiedni budynek – w świecącym się na czerwono miejscu użyj przycisku akcji i obserwuj nalot X-Winga Twego przyjaciela. Drugi cel jest prostszy jest to dach hangaru. Gdy hangar zostanie zniszczony, znajdziesz się na pomoście z działem nieopodal hangaru. Twym następnym celem jest garnizon (to ten budynek za działem). Na jego dach dostaniesz się w prosty sposób - wystarczy wskoczyć na obramowanie drzwi prowadzących do niego a z nich na dach garnizonu. Umieść tam w oznaczonym miejscu następny znacznik. Kolejnym celem jest radar. Nie jest tak prosto się do niego dostać. Musisz z powrotem zejść na dół i skierować się do centralnego i najszerszego budynku kolonii. Gdy do niego wejdziesz, wyjedź na samą górę używając wind. Tam korzystając z zielonego terminalu, otwórz zasłonę okna, rozwal szybę i wyjdź na zewnątrz (na gzyms). Teraz możesz zeskoczyć stąd na pomost prowadzący do stacji radarowej. Ją również musisz oznaczyć (uwaga na kolejnego latającego szturmowca!). Teraz oznacz generator zasilający bazę. Na razie jednak zjedź windą na dół i znowu wejdź do budynku centralnego. Teraz dla odmiany, gdy się w nim znajdziesz, musisz zjechać w dół. Czeka tam na Ciebie wrogi Jedi. Gdy go pokonasz, przejdź przez drzwi a potem pomostem skieruj się do windy – ta zwiezie Cię w pobliże generatora. Twym ostatnim celem jest centrum dowodzenia (zaraz nad Tobą). Gdy wyjedziesz na górę uważaj - czeka tam na Ciebie „komitet powitalny” złożony z dwóch latających szturmowców. Na samą górę wyjdziesz tą samą drogą, którą tutaj przyszedłeś. Teraz ruszaj w stronę budynku dowodzenia. Na górze stoczysz ciężką walkę, czeka tam na Ciebie paru szturmowców, ciemny Jedi i na dodatek jeszcze wieżyczki obronne. Gdy się z nimi uporasz, umieść ostatni znacznik. Niestety to nie koniec; wrogowie chcą zniszczyć zbiorniki magazynowe. Musisz ich powstrzymać. W tym celu rozbrój cztery bomby umieszczone przy zbiornikach (są one oczywiście bronione przez wrogów). Gdy zdezaktywujesz je wszystkie – wróć do Swego statku (po drodze w hangarze zaczaił się jeszcze jeden Jedi). Gdy dojdziesz do swego X- Winga misja zakończy się.

CAPTURE CRIME LORD – CORUSCANT

Twym celem jest złapanie Lannika Racto bosa lokalnej przestępczości na Coronecie. Niestety, wysadził on najprostszą drogę prowadząca do niego - musisz znaleźć inną. Z budynku, na którym się znajdujesz, możesz tylko przeskoczyć na gzyms gmachu stojącego za nim. Gdy już tam się znajdziesz, posuwaj się gzymsem do przodu. Dojdziesz w ten sposób do grupy wrogów. Jeden z nich stoi na platformie zawieszonej w powietrzu, przeskocz na nią a potem z niej na sąsiedni budynek. Uwaga na snajperów! Czają się tutaj wszędzie!. Skieruj się teraz w lewo aż dojdziesz do miejsca skąd możesz znowu przeskoczyć na sąsiedni budynek. Znowu idź do przodu. Wskocz na wyższą platformę (uwaga na wroga zrzucającego z góry granaty). Z rogu tego tarasu możesz przeskoczyć na kolejny sąsiedni budynek, który znajduje się w nieco w dole. Uwaga na droida czyhającego za jedną ze skrzyń - jest to bardzo groźny przeciwnik! Nie podochodź do niego, droid posiada pole energetyczne uruchamiające się cyklicznie co kilka sekund. Jeżeli dostaniesz się w jego zasięg zostaną Ci zadane potworne obrażenia. Ponadto podczas działania pola droid jest także odporny na wszelką broń. Droida- zabójcę najlepiej omijać. Jeżeli jesteś jednak zmuszony do walki z nim staraj się ją prowadzić z możliwie dalekiej odległości przy pomocy broni strzelającej wybuchową amunicją. W każdym razie musisz przeskoczyć na sąsiedni budynek. Z tarasu znajdującego się na nim wejdź do środka struktury, a stamtąd wyjedź windą na jej górę. Teraz znajdujesz się na moście wiodącym do rezydencji Lannika Racto. Most jest niezwykle silnie broniony, więc uważaj (są tu nawet droidy- zabójcy). Z mostu zeskocz w dół i, przeskakując nad polami siłowymi, idź dalej do przodu (za polami siłowymi skręcasz w prawo). Przeskocz teraz na sąsiedni dach (stoi tam kolejny droid), stamtąd zaś przedostań się na następny taras. Stąd znowu wejdź na gzyms – doprowadzi Cię on pod same drzwi rezydencji Racto. Za bramą do niej czeka Cię ciężka walka – paru kultystów, używających z wielką wprawą mocy duszenia (force grip). Z tej sali wystarczy już tylko wyjechać windą na górę, aby dostać się do apartamentu samego Lannika. Niestety, Racto schowa się w za pancerną ścianą, a na Ciebie napuści CZTERY droidy- zabójcy. Będzie to jedna z najtrudniejszych walk w grze. Gdy pokonasz wszystkie droidy misja zakończy się.

CULT INVESTIGATION – DOSUUN

Zostałeś pojmany! Musisz uciec z więzienia. Na szczęście (a może nieszczęście) Jax Roris (to ten facet z wielkim brzuchem:) otwiera Ci możliwość ucieczki (chce na Ciebie zapolować). Zaczynasz w Swej celi, wyskocz z niej i szybko biegnij do pokoju strażników, stamtąd zabierz broń (E11) z wieszaków. W tej misji nie dysponujesz mieczem świetlnym, więc musisz poprzestać na tradycyjnej broni i Swych mocach. Teraz, gdy jesteś uzbrojony, wyjdź na zewnątrz i zacznij likwidować wrogów (pamiętaj, aby zabrać im broń). Uważaj, z jednej z platform będzie strzelał do Ciebie Roris (a ma on doskonałą broń). Wystarczy jednak posłać w jego stronę parę strzałów, aby się ulotnił. Teraz możesz wejść do środka bazy (uwaga na wręgów!). Na początek zniszcz zaporę z min i wejdź do pokoju strażniczego, zabij oficera i zabierz mu kartę dostępu – otworzysz nią drzwi w korytarzu znajdującym się przed Tobą. Wejdź do pokoju, przesuń dzwignię na pomoście i jedź windą na górę. Teraz idź prosto – przechodząc przez nie zamknięte drzwi dostaniesz się do centrum dowodzenia. Jeżeli przesuniesz znajdującą się tam dzwignię - otworzysz wszystkie zamknięte przejścia. Zrób to. Teraz musisz wróć na dół. Jeżeli masz ochotę, możesz także pozwiedzać inne części bazy – znajdziesz tu lepszą broń, ale i jednocześnie całe kohorty wrogów. Gdy dostaniesz się na dół, przejdź przez drzwi naprzeciw tych, które wcześniej otworzyłeś kartą zdobytą na oficerze. Znajdziesz się w strzelnicy; dźwignią wyłącz pole siłowe. Teraz użyj ciężkiego karabinu maszynowego, który tu stoi (zacznij z niego walić w ścianę za treningowymi celami). Powstanie w ten sposób wielka dziura w ścianie, przez którą przejdziesz do dalszej części bazy. Znajdujesz teraz się znowu na wolnym powietrzu, nie stój tu zbyt długo – w pobliżu kręci się wielka maszyna krocząca. Szybko biegnij prosto przed siebie i wskocz przez okno do hangaru maszyn kroczących. W środku otwórz bramę przy pomocy dźwigni znajdującej się przy niej. Musisz teraz wyjechać windą na górę (prowadzą do niej drzwi na wprost bramy hangaru). Windą wjedziesz na pomost roboczy maszyn kroczących; podejdź do jednej z nich i przy pomocy przycisku akcji wejdź do niej. Sterujesz teraz imperialną maszyną kroczącą! W tym momencie możesz wyjść przed hangar i zlikwidować szturmowców oraz wrogiego robota:). Strzel z działek w beczki koło zaszklonego okna w hangarze. Szkło pęknie a Ty przez rozbite okno dostaniesz się do pomieszczenia wartowników. Przesuń znajdującą się tam dźwignię - otworzysz zamknięte drzwi na „pomoście roboczym”. Dostaniesz się nimi na dach kompleksu. Czeka Cię znowu tutaj walka z Rorisem. Najłatwiej jest go odpędzić (jego i szturmowców), korzystając z jednego z ciężkich karabinów maszynowych, które są tu porozstawiane. Gdy zranisz bosa, ten znowu ucieknie. Teraz spokojnie możesz iść na przód – taras kończy się wejściem do hangaru. Niestety, drzwi do lądowiska Twego myśliwca są zamknięte – musisz znaleźć inną drogę. Z pomieszczenia, w którym się znajdujesz prowadzi droga do hangaru myśliwców TIE, a stamtąd po pokoju pełnego różnych kolorowych tablic (może jest to centrum kontroli lotów?). W tym pomieszczeniu znajdziesz również dzwignię, otwierającą zamknięte drzwi do windy. Windą zjedziesz na „parter”, prosto pod brzuchy olbrzymich myśliwców. Stąd prowadzi droga do lądowiska Twego myśliwca. Tutaj czeka Cię też ostateczna walka z Jax-em. Jak z nim walczyć? Po pierwsze nie daj się trafić, a po drugie musisz parę razy go trafićSmile)). Gdy zabijesz tłuściocha i odzyskasz swój miecz, poziom nareszcie zakończy się.

VJUN - część pierwsza
Twym zadaniem jest spenetrowanie zamku Vadera. W tej misji towarzyszy Ci Twój mistrz Kyle Katam. Do wnętrza zamku można dostać się na wiele sposobów – ja opiszę tylko jeden z nich (ten, który jest według mnie najprostszy). Zaczynasz koło swego statku. Nie stój zbyt długo na deszczu – jest on żrący i stojąc na nim tracisz zdrowie. Jeżeli jest to możliwe - zawsze szukaj jakiegoś schronienia. Skieruj się rampą na platformę znajdującą się na górze. Po drodze spotkasz piekielnie niebezpiecznych szturmowców, wyposażonych w kombinezony bojowe. Lepiej z nimi nie walcz, tylko zostaw ich Twojemu mistrzowi. Z platformy wejdziesz do środka instalacji wroga. Teraz posuwaj się cały czas do przodu tunelami. Dojdziesz w końcu do pomieszczenia z czterema drzwiami (dojścia do niego broni Jedi). Najlepiej jest wyjść stąd drzwiami naprzeciw tych, przez które wszedłeś. Gdy znajdziesz się w wielkiej sali, wyjdź na zewnątrz korzystając z drzwi na górze. Zeskocz w dół (w ten sposób ominiesz szturmowca w pancerzu bojowym) i skieruj się w lewo. Dojdziesz w końcu do rzeki kwasu (uwaga na trzyosobową grupę szturmowców w pancerzach bojowych!!). Trzymając się brzegu rzeki dojdziesz do dwóch mostów; przejdź przez ten drugi, a potem kontynuuj swoją wędrówkę skacząc z kamienia na kamień. Dojdziesz w ten sposób do terenu, na którym operują bombowce TIE – musisz je zestrzelić. W tym celu wejdź do pobliskiego budynku. Po krótkiej wędrówce wydostaniesz się znowu na otwartą przestrzeń. Wyjdź rampą na górę i przejdź przez jedyne otwarte tutaj drzwi. Teraz czeka Cię dosyć długa podróż poprzez coraz to nowe części wrogiej instalacji (nie ma tutaj żadnych rozgałęzień – możesz tylko iść do przodu). Po drodze czekają jak zwykle szturmowcy a nawet paru ciemnych Jedi. Dojdziesz w końcu do miejsca gdzie uruchomi się przerywnik filmowy. Kyle pójdzie otworzyć drzwi a Ty masz trwać na posterunku. Niestety, zostaniesz zaatakowany przez dwóch Jedi i paru szturmowców – zabij ich. Dopiero wtedy otworzą się drzwi. Wyjdź nimi na platformę i korzystając z turbolasera zestrzel bombowce. Teraz możesz zeskoczyć w dół i nareszcie wejść do zamku oczyszczoną z bombowców drogą.

VJUN – część druga
Zaczynasz w wielkiej sali. Podejdź do kratki zsypu na odpadków – to jedyny sposób na przejście dalej. Aby uciec ze zgniatarki musisz szybko wyskoczyć na górę, zanim ta Cię zmiażdży. Teraz innym zsypem możesz dostać się na górę. Następnie musisz odnaleźć Kyla. Jest on zajęty walką z paroma Jedi w pomieszczeniu nieopodal. Gdy uporacie się z wrogami zaprowadź swego mistrza do zamkniętych drzwi znajdujących się koło sterowni zgniatarki. Tylko on potrafi je otworzyć. Po przerywniku filmowym musisz jak najszybciej włączyć trzy pompy (użyć na nich mocy). Działające pompy łatwo jest rozpoznać po czerwonym kolorze. Teraz możesz przez dziurę w suficie przejść dalej. Jesteś w kanale wentylacyjnym zakończonym wielką tubą. Spokojnie w nią skacz – pęd powietrza wyniesie Cię na górę. W ten sposób dotarłeś do pomieszczenia z dziwną maszyną wysyłającą z siebie morderczy promień. Uważając na niego skocz na maszynę, a z niej w górę – znajdziesz tam drzwi prowadzące dalej w głąb zamku. W pokoju sterowania promienia wejdź do windy i wyjedź nią na samą górę. Stąd możesz się dostać do z powrotem do pomieszczenia z promieniem, ale do jego najwyższych kondygnacji. Tunele, którymi tutaj przyszedłeś są zakończone „nadbudówkami”. Wyskocz na tą, na której leżą jeszcze skrzynie, a po nich wyskocz na samą górę. Tutaj musisz, korzystając z mocy (pociągnięcie - „pull”), przestawić wszystkie lustra odbijające promienie lasera. Gdy tego dokonasz - maszyna zostanie przeciążona, co doprowadzi do wybuchu. Eksplozja otworzy Ci wejście do właściwego zamku. Stanie on przed Tobą otworem.

VJUN – część trzecia
Zaczynasz w wielkiej sali a dokładniej w dziurze pod niąSmile. Sala ta jest pełna wrogów, więc uważaj!. Możesz się z niej wydostać tylko jedynymi drzwiami (są one podświetlone jak zawsze na zielono). Za drzwiami znajduje się pomieszczenie z windą, oraz dwoma wrogo nastawionymi do Ciebie Jedi. Wejdziesz w ten sposób na kładkę rozpostartą nad wielką salą, w której zaczynałeś. Tutaj są również tylko jedne drzwi, przez które możesz dalej iść. Za tymi drzwiami znajduje się następna winda. Od tego momentu musisz bardzo uważać. Droga przed Tobą jest naszpikowana automatycznymi wieżyczkami obronnymi, a co gorsza na każdym kroku czyhają na Ciebie doskonale wyszkoleni ciemni Jedi. Teraz droga jest nieskomplikowana, nie ma żadnych rozgałęzień - cały czas idziesz prosto przed siebie. Na samym końcu musisz znowu wyjechać na górę następną windą. Teraz czeka Cię piekielnie trudna walka – należy tutaj pokonać NA RAZ trzech wrogich Jedi. Gdy tego dokonasz, strzel w beczki przy oknie – ich eksplozja otworzy Ci dostęp do hangaru (oczywiście wskocz tam). Z hangaru znowu prowadzą dalej tylko jedyne otwarte drzwi (są ukryte w ścianie za rogiem). Przejście prowadzi do warsztatów naprawczych - winda jest zepsuta. Aby iść dalej musisz wskoczyć po skrzyniach na górę. Z górnego warsztatu dojdziesz do dziwnego pomieszczenia pełnego słupów. Gdy tam wejdziesz zaczną się one opuszczać. Na samym środku, na wysięgniku jest przycisk- wciśnij go. Teraz musisz walczyć z czterema falami wrogów, którzy będą wychodzić ze schowków ukrytych w tej sali. Pierwsze zaatakują Cię sondy, potem - latające kule uzbrojone w szybkostrzelne blastery. Gdy je zlikwidujesz pojawią się droidy- zabójcy znane z misji „capture crime lord”. Ostanie w kolejce są roboty uzbrojone w miecze świetlne. Gdy je zlikwidujesz przejście do dalszej części zamku stanie przed Tobą otworem. Idąc przed siebie w końcu znajdziesz się w sali z wielkim oknem, w której leżą pozostałości jakiegoś wraku. Jest tu pełno wrogich wojowników Jedi. Teraz musisz dostać się na górę. Dojdziesz tam wspinając się po spiralnej platformie (jej początek znajduje się w przyległym pokoju). Pod koniec czeka Cię jeszcze tylko walka z potężnym wojownikiem uzbrojonym w podwójny miecz świetlny. Gdy go pokonasz możesz wejść do ostatniego pomieszczenia w tym zamku – kwatery lorda Vadera! Czeka tu na Ciebie Twój stary przyjaciel – Rosch Penin. Musisz niestety stoczyć z nim walkę. Jak go pokonać? Normalnie Smile Gdy mocno go zranisz, do akcji wejdą dwaj kultyści. Użyją oni mocy, aby zregenerować Rosha. Normalnie są oni nietykalni, ale w momencie, kiedy używają swej mocy do regeneracji Rosha możesz ich atakować. Cała rzecz polega na zabiciu tych kultystów (będzie to trwało dosyć długo). Gdy pozbędziesz się kultystów, ostateczne pokonanie Twego przeciwnika nie sprawi już Ci większych trudności. Zresztą nie jest on też zbyt dobrym szermierzem. Po końcowym przerywniku poziom zakończy się.

Misje poziom III
WEAPON DESTRUCTION – ORD MANTELL

Prosta misja. Musisz wysadzić w powietrze stary magazyn uzbrojenia. W tym celu rozkładasz w świecących na czerwono punktach ładunki wybuchowe (musisz umieścić ich sześć). W starym, magazynie nie ma żadnych wrogów, jest za to Boba Fet. Nie próbuj z nim walczyć i tak, gdy go tylko mocniej zranisz ucieknie Ci, aby za chwilę znów w pełni sił zaatakować. Lepiej jest - w miarę możliwości – ignorować go. W każdym bądź razie nie podochodź do niego na zbyt bliską odległość – załatwi Cię wtedy swym morderczym miotaczem ognia. Nie opisuję rozmieszczona poszczególnych ładunków. Miejsca, gdzie musisz je ustawić są zaznaczone na mapie (wejdź do menu „cele misji” – standartowo klawisz „m”). To chyba tyle.

CULT SIGHTING – CHANDRILA

Musisz zatrzymać kultystów, przed wsysaniem mocy z grobowca starożytnego Jedi. Jest to jedna ze „skakanych misji”. Zaczynasz w małym pomieszczeniu pełnym głazów. Użyj pchnięcia mocy, aby odepchnąć największy z nich i przejść dalej. Teraz skieruj się w prawo i zeskocz na położony niżej pomost. Z niego zejdź po schodach i znowu przeskocz na następny pomost znajdujący się nieco dalej (uwaga na dwóch kultystów). Teraz ostrożnie posuwaj się dalej się resztkami podłogi przytwierdzonymi do skały. Dojdziesz do następnego wąskiego mostu nad przepaścią, są tutaj kultyści uzbrojeni w blastery. Gdy ich zlikwidujesz, zejdź na dół schodami wydrążonymi w skalnym tunelu. Dojdziesz do wielkiego mostu. Niestety, spora jego część zostanie wysadzona przez kultystę. Musisz nabrać rozpędu i przeskoczyć nad rozpadliną. Teraz możesz wejść przez wielką bramę do właściwego grobowca. W środku czeka na Ciebie trzech świetnie wyszkolonych ciemnych Jedi – szykuj się na ciężką walkę. Gdy uporasz się z wrogami, dojdź do masywnych wrót znajdujących się na prawo od wejścia. Teraz użyj „widzenia mocy” (force sense) – zobaczysz tajemniczy symbol. Nakieruj w niego celownik i użyj pociągnięcia mocy, aby otworzyć wrota. Za wrotami wyjdziesz znowu na „otwartą przestrzeń”. Z platformy zeskocz w dół w stronę uszkodzonego mostu. Niestety, rozpadlina jest zbyt duża, aby ją przeskoczyć - musisz znaleźć inną drogę. Znowu zeskocz w dół i po występach skalnych zejdź niżej w stronę wąskiego skalnego mostku. Teraz czeka Cię sporo skakania. Z platformy na platformę i z występu na występ przeskakuj coraz dalej. Na końcu czeka Cię jeszcze długi skok w dół - w stronę kolejnej większej platformy. Zakończona jest ona drzwiami z szeroką framugą; wskocz na nią a z niej przeskocz na położoną wyżej mini platformę. Z kolei z niej – na ostatni już w tym levelu most. Prowadzi on do komory grobowej starożytnego mistrza Jedi. Znajdziesz się w wielkiej sali pełnej kolumn; w jej centrum znajduje się sarkofag mistrza Jedi. Zanim jednak do niego dotrzesz czeka Cię jeszcze kilka pojedynków. Teraz musisz zabezpieczyć sarkofag mistrza. Włącz „widzenie” i porozglądaj się naokoło - zobaczysz dwa przyciski wmontowane w ściany po obydwu stronach sarkofagu. Wciśnij je, używając mocy. Teraz, gdy szczątki mistrza są bezpieczne, uciekaj stąd. Grobowiec zaczyna się walić! Uskakując przed spadającymi z góry głazami biegnij w stronę mostu. Gdy ten zacznie się rozpadać pod Twymi stopami, skacz przed siebie. Po pomyślnym wylądowaniu po drugiej stronie misja zakończy się.

CULT INVESTIGATION – TANAAB

Musisz zatrzymać gigantycznego potwora, zanim ten dostanie się do miasta. Misja nie jest bardzo trudna, pod warunkiem, że nie będziesz się zbliżał do bestii. Jest ona praktycznie niezniszczalna, a w dodatku piekielnie niebezpieczna. Może atakować pazurami, rozdeptać Cię, albo zatruć toksycznym gazem. Krótko mówiąc - uciekaj przed zmutowanym Racorem. W tej misji zwykle nie opłaca się nawet wdawać w walki z kultystami – ci głupcy zaatakują bestię i zginą bez Twej pomocy:). Jak jednak zabić olbrzyma? - czytaj dalej.... Zaczynasz w dużej sali pełnej skrzyń. Uciekając przed Racorem musisz dostać się na jedną z platform sterowniczych i przestawić tam dźwignię. Dźwignia znajduje się na trzeciej platformie, licząc od Ciebie (położona jest ona w przybliżeniu na wprost od Ciebie na przeciwległej ścianie). Dzwignia otworzy malutki tunel, znajdujący się nieopodal niej na dole w ścianie. Tunel jest broniony przez kultystów, ale stanowi jedyną drogę do dalszej części magazynu. Gdy znajdziesz się w następnej sali, potwór oczywiście rozwali bramę i podąży dalej za Tobą. Teraz musisz uciekać dalej - skieruj się tę stronę, w którą wędrują ładunki po linii transportowej nad Tobą. Zajdziesz tam następne przejście (Rancor podąży znowu za Tobą).Teraz biegnij przed siebie; na końcu korytarza jest dźwignia, przesuń ją- uruchomi ona taśmę z wielką paką. Paka ta jadąc naprzód rozwali blokujące Ci dalszą drogę skrzynie. Twym zadaniem będzie dobiegnięcie do następnych drzwi leżących dokładnie przed Tobą. Przesuń następną dźwignię położoną koło drzwi oznaczonych na zielono, po czym wejdź do centrum kontroli taśmociągu (w środku wrodzy Jedi). Stąd, korzystając z przejścia w tyle, dojdziesz do sterowni taśmy. Teraz poczekaj, aż podejdzie Racor i przesuń dźwignię na górnym podeście. Uruchomi ona taśmę, Racor zostanie uwięziony między polem siłowym a olbrzymią paką, która go wkrótce zmiażdży. To już koniec tej misji.

FORCE THEFT INVESTEGATION – BYSS

Wasz statek został uwięziony na pokładzie okrętu imperium. Musisz wyłączyć promień ścigający, abyście razem z Kylem mogli stąd uciec. Przed misją warto wybrać najcięższą z możliwych broni – przyda się podczas konfrontacji ze szturmowcami w ciężkich pancerzach bojowych, których spotkasz tutaj niemało. Zaczynasz w hangarze; przejdź przez drzwi od lewej (patrząc od strony waszego statku). Za drzwiami czeka pełno wrogów i kilka wieżyczek strażniczych. Idź naprzód, eliminując wrogów. Klucz do windy zajdziesz przy zabitym oficerze w pobliskim pokoju strażników. Po wyjściu z windy idź dalej naprzód. Uwaga na dwóch ciężkozbrojnych szturmowców. Nie skręcaj w korytarz zablokowany minami, tylko przejdź przez drzwi położone naprzeciw Ciebie. W ten sposób dodarłeś do pomieszczenia sterowania promienia ścigającego – wyłączysz go dźwignią. Teraz rozpocznij powrót do hangaru. Nie będzie Ci jednak dane na razie odpocząć, bowiem w okolicy pojawiły się bombowce TIE - musisz je zatrzymać. Naprzeciw windy otworzyły się zamknięte dotąd drzwi- oczywiście przejdź przez nie. Znajdziesz się w długim korytarzu pełnym nieprzyjaciół (są tu też szturmowcy w pancerzach bojowych – uważaj na nich!). Podążaj naprzód, a dojdziesz w końcu do następnej windy. Teraz wystarczy jeszcze trochę przejść korytarzem i dojdziesz do stanowisk turbolaserów. Wyczyść okolicę z wrogów i dopiero teraz, używając dział zamontowanych w wieżyczkach, zestrzel wszystkie maszyny TIE. Jeżeli jakiś Ci się gdzieś „zapodział”, to zmień stanowisko strzeleckie i go odszukaj. Gdy zlikwidujesz wszystkie bombowce możesz wracać do Kyla (po drodze oczywiście nowi wrogowie). Na szczęście nie musisz wracać tak daleko, bowiem po drodze otworzyły się drzwi prowadzące na skróty do hangaru. Teraz musisz się pospieszyć, gdyż Kyle jest atakowany przez cała masę szturmowców i na dodatek nie ma przy sobie swego miecza! Zabij napastników a misja zakończy się.

DISMANTYLE DEVICE – YALARA

Twym zadaniem jest zniszczenie potężnego generatora pola maskującego, znajdującego się na planecie Yalara. Budowla jest chroniona przez tubylców. Są oni uzbrojeni w dziwną broń - pociski z niej po wybuchu wydzielają z siebie toksyczny gaz. Można tu również spotkać żołnierzy imperium - walczą oni z tubylcami. Czasami nie trzeba nawet nikogo atakować. Wrogowie sami się nawzajem wybiją. Zaczynasz na zewnątrz budowli, na lądowisku swego X-Winga. Wejdź do środka, w drugim pomieszczeniu znajdziesz windę. Wyjedziesz nią na górę. Tam poczekaj, aż rozstrzygnie się walka między imperium a tubylcami i dopiero potem samodzielnie zlikwiduj niedobitków. Teraz skieruj się w lewo, w stronę następnych drzwi. W pomieszczeniu z wentylatorem zjedź niżej znajdującą się tam windą. Znajdziesz tutaj komnatę z dwiema dźwigniami – jedna jest zepsuta, ale za pomocą drugiej wyłączysz wentylator na górze. Teraz musisz wrócić do pomieszczenia z wentylatorem i wskoczyć do szybu wentylacyjnego. Pęd powietrza wyniesie Cię na górę do następnego zatrzymanego wirnika (uważaj aby nie dotknąć tutaj sufitu – jest pod napięciem). Znajdujesz się teraz w pomieszczeniu, przez którego środek przechodzi wiązka energii. Zabij dwóch kultystów i idź dalej. Znajdujesz się obecnie w bardzo długim korytarzu, pełnym wrogów (są nawet ciemni Jedi). Na jego końcu jest analogiczne pomieszczenie, jak wcześniej. Znowu wskocz do szybu wentylacyjnego i dostań się do sali znajdującej się powyżej. Stąd wyjdź na zewnątrz budynku. Rozwal wszystkich przeciwników, po czym wejdź do okrągłej budowli na środku. Tutaj musisz wejść schodami na sam jej szczyt. Stąd wyjdź znowu na zewnątrz, zabij wszystkich wrogów i przejdź przez kładkę z desek. Aby dostać się jeszcze wyżej musisz wyjechać windą (jest ukryta w środku słupa). Teraz staniesz przed koniecznością zabicia kilku wrogów. Gdy się ich pozbędziesz, umieść ładunki wybuchowe w zaznaczonych na czerwono miejscach. Po eksplozji umieszczonych ładunków misja zakończy się.
Uwaga: Można tą misję przejść bardzo łatwo, po prostu użyj kodu "noclip", i przeleć na szczyt wieży. Zaoszczędzisz sobie duuużo trudu Wink




--------------------------------------------------------------------------------



TASPIR III

TASPIR III - część pierwsza.

Twym celem jest dostanie się do środka fabryki i odnalezienie Rosha. Zaczynasz jak zwykle na lądowisku. Prowadzą stąd trzy pomosty zakończone drzwiami. Tylko jedne z nich są otwarte. Pomost, którym dostaniesz się do fabryki rozpoznasz łatwo – jest jako jedyny broniony przez wroga. Otwartymi drzwiami wejdziesz do sali z wielką rurą pełną lawy. Zabij znajdujących się tam szturmowców. Teraz jedynymi aktywnymi drzwiami wyjdź na zewnątrz. Zejdź po pochylni, po czym na dole przełącz dwie dźwignie. Nad lawą otworzy się most (pojawi się też szturmowiec w ciężkim pancerzu bojowym). Przejdź przez most i przesuń kolejną dźwignię. Teraz wracaj do pokoju z rurą pełną lawy. Otwarły się tutaj drugie drzwi (winda). Dzięki temu możesz dostać się na górę. Znajdujesz się w tej chwili na wyższym poziomie, dalej prowadzą tylko jedne drzwi (są też drugie, ale dostaniesz się nimi tylko do platformy „widokowej” nad lądowiskiem). Dalsza droga prowadzi przez „most zwodzony” , który wcześniej opuściłeś. Po jego drugiej stronie jest sala z windą, którą wyjedziesz na jeszcze wyższe kondygnacje kompleksu. Niestety nie ma stąd żadnego wyjścia – jedyne drzwi prowadzą do zerwanego mostu. Pchnij mocą wielką skrzynię, wskocz na nią i przez dziurę nad Tobą dostań się do przewodu wentylacyjnego – to jedyna droga prowadząca dalej. Zamknięte drzwi otworzysz kluczem znalezionym przy oficerze, którego spotkasz nieco dalej. Prowadzą one na pomost z radarem, stąd możesz zejść pochylnią na dół. Idąc skalną drogą obejdziesz zniszczony most (uwaga na latających szturmowców!). Wejdź do środka budynku i spiralnymi schodami wydostań się na górę. Stąd dalsza droga prowadzi do następnego mostu (jest bronimy przez dwóch bardzo silnych kultystów). Podążając dalej przed siebie, będziesz musiał przejść przez jeszcze jeden budynek. Dojdziesz w końcu do następnego uszkodzonego mostu. Rozpędź się i przeskocz przez wyrwę w nim. Po drugiej stronie spotkasz znowu dwóch silnych kultystów. Teraz idź ścieżką prowadzącą wzdłuż następnej skalnej ściany. Dotrzesz w ten sposób do budynku z następną rurą wypełnioną lawą. Stąd spiralnymi schodami zejdź – tym razem - w dół i przez znajdujące się tu drzwi wyjdź na kolejny most. Przejdź mostem na drugą stronę rozpadliny i wejdź do środka wrogiej instalacji. Po krótkim marszu koarytarzem wyjdziesz znowu na otwartą przestrzeń. Znajdziesz się w okolicy długiego mostu przerzuconego nad lawą. W okolicy jest masa szturmowców w ciężkich pancerzach bojowych – zalecam szczególną ostrożność! Most w połowie jest zerwany, musisz przeskakując z jednego budynku do drugiego przedostać się przez jezioro lawy. Potem droga jest już banalna - idź cały czas prosto przez siebie. Po drodze czekają na Ciebie liczni ciemni Jedi. Musisz cały czas iść prosto, wchodzić do coraz to nowych budynków, wyjeżdżać windami na ich górę, a potem przechodzić mostami do następnego budynku. Kilka razy się to powtórzy, aż wreszcie dotrzesz na most prowadzący do wnętrza fabryki na Taspir III.

TASPIR III - cześć druga.

Wejdź na platformę z posągiem i przejdź drzwiami znajdującymi się na niej. Teraz długim korytarzem idź przed siebie aż do pokoju sterowniczego. Tutaj przejdź przez otwarte drzwi. Znajdziesz się w sali z wielkimi tyglami. Po jej przeciwnej stronie jest winda (spotkasz tu też dwóch świetnie wyszkolonych wrogich Jedi). Winda zwiezie Cię do sali ze zbiornikami wodnymi, stąd prowadzi droga do następnej sali. Wskocz w niej na górę dziwnej maszynerii stojącej na jej środku, a stamtąd na chodnik u góry, z chodnika zaś do następnej sterowni. To właśnie z niej prowadzi dalsza droga. Idąc nią dojdziesz do wyższego poziomu pomieszczenia z tyglami. Stąd jedynymi otwartymi drzwiami przejdziesz dalej. Znajdziesz się w długim korytarzu. Wyjście z niego jest bronione przez mistrza ciemnej strony. Gdy go jednak pokonasz dostaniesz się do platformy z dźwignią. Przesuwając ją, dezaktywujesz na chwilę pole siłowe blokujące dalszą drogę. Włącz szybkość i błyskawicznie, zanim pole się znowu pojawi, przejdź na jego drugą stronę. Jesteś teraz na taśmie produkcyjnej. Uważaj, aby nie dostać się pod jeden z parowych spryskiwaczy – odniesiesz, bowiem wtedy poważne obrażenia. Skacząc z jednego taśmociągu na drugi dostań się na ten położony na samym dole. Z niego tunelem dojdź do windy, a tą ostatnią wyjedź do następnej części fabryki. Teraz znajdujesz się w czynnej części fabryki. Zeskocz z pomostu kontrolnego na taśmociąg. Uważaj, aby jeden z przesuwających się po nim kloców nie zmiażdżył Cię. Stąd musisz wyskoczyć na ostatnią z platform kontrolnych (tą najbliższą końca taśmy). Z niej prowadzi korytarz, którym przejdziesz do następnej części fabryki. Tutaj znowu musisz wejść na taśmę. Droga przed Tobą jest najeżona niebezpieczeństwami. Posuwać się dalej się możesz tylko przez te krótkie chwile, kiedy różne urządzenia obrabiające kloce podniesione są do góry. W końcu dojdziesz na drugą stronę do analogicznej jak wcześniej platformy kontrolnej. Prowadzi z niej następny korytarz, którym dojdziesz do dużej sali. Pod sufitem przesuwają się co pewien czas transportery z ładunkami (wychodzą z jednego pola siłowego i wchodzą w drugie). Wskocz na jeden z nich a z niego na platformę. Uruchomi się wtedy przerywnik filmowy. Teraz masz dwie drogi wyboru: jeżeli zaatakujesz Rosha wybierzesz ciemną stronę, a jeżeli wyłączysz swój miecz - wybierzesz stronę jasną. Tak czy inaczej czeka Cię walka z Aldorą. Aldora jest wymagającą przeciwniczką, okazuje się być doskonałym szermierzem (używa z wielką wprawą dwóch mieczy świetlnych), posiada silne moce oraz ma bardzo dużo życia. Gdy ją pokonasz misja zakończy się.




--------------------------------------------------------------------------------



KORRIBAN (ŚWIĄTYNIA SITHÓW)

KORRIBAN – część pierwsza. Jasna strona. Musisz odnaleźć Tavion i ją powstrzymać przed wskrzeszeniem Marko Ragnosa. Na razie jednak Twym celem jest przedostanie się do doliny grobowej poprzez katakumby. Na swej drodze oprócz ciemnych Jedi, natrafisz także na swych przyjaciół z akademii. Będą Ci oni pomagać w wykonaniu zadania – dbaj o nich, bo często samotne pokonanie niektórych większych grup wrogów jest praktycznie niemożliwe. Zaczynasz koło swego statku. Zejdź schodami na dół w głąb katakumb. Schodząc coraz to niżej, dojdziesz do sali z mnóstwem posągów. Pchnij mocą trzy z nich (te przestawiające postacie trzymające w górze klejnoty). Wtedy na samym środku sali pojawi się otwór, przez który przejdziesz dalej. Dostaniesz się w ten sposób do wielkiej sali z równie dużymi drzwiami. Są one otoczone dziewięcioma przyciskami. Włącz widzenie mocy i popatrz na podłogę przed drzwiami. Zobaczysz trzy symbole. Przyciski są oznaczone również symbolami. Wciśnij mocą taką kombinację, jaka widnieje na posadzce (zwykle jest to – licząc od lewej - przycisk 2, 7 i 9). Teraz możesz przejść przez otwarte drzwi. Dostaniesz się w ten sposób do sali z wielkim słupem na środku. Włącz ponownie widzenie mocy i obejrzyj okolice framugi drzwi, przez które tutaj wszedłeś. Ujrzysz następne symbole. W miejscach, gdzie się one znajdują trzeba użyć „pociągnięcia mocy”, aby wysunąć ze ściany trzy półki. Teraz skacząc z jednej półki na drugą wyjdziesz na tyle wysoko, że będziesz w stanie wskoczyć na sam czubek słupa, a stamtąd przeskoczyć do następnej części katakumb. Idąc dalej przed siebie dotrzesz do sali z popękaną podłogą. Wskocz w największą dziurę w podłodze, a potem podążaj dalej tunelem wydrążonym w skale. Dostaniesz się teraz do korytarza, w którego ścianach są wydrążone nisze z trumnami. Idź cały czas naprzód, likwidując kolejnych wrogów. Korytarz kończy się następną wielką salą. Na przeciwległej do wyjścia ścianie jest mały otwór prowadzący dalej. Tutaj uważaj – skacząc z jednej belki na drugą przeskocz na skalny występ, z niego zaś idź dalej korytarzami na dół. Po wielu trudnych walkach dojdziesz do jamy wypełnionej lawą, przeskocz przez nią i przejdź do następnej olbrzymiej sali. Tutaj w jej głębi musisz rozwalić dwa bloki skalne (są one dokładnie naprzeciw wejścia). Po ich zniszczeniu otworzą się drzwi na górze. Musisz także przeciąć dwa łańcuchy w pobliżu kolumn. Teraz wystarczy już tylko wskoczyć na górę przez powstałą dziurę w suficie. Możesz teraz przejść przez nowo otwarte drzwi (uwaga! broni ich mistrz ciemnej strony mocy). Aby dostać się do następnego etapu, przejdź drzwiami bronionymi przez mistrza ciemnej strony.

KORRIBAN – część druga. Jasna strona. Tym razem będziesz poruszał się po powierzchni. Warto zastosować tu „snajperkę”. Strzałów z niej nie potrafią blokować nawet wrodzy Jedi. Przed rozpoczęciem właściwej gry warto oczyścić sobie okolicę przy jej pomocy. Zaczynasz na podwyższeniu przy wyjściu z katakumb. Schodami zejdź na dół i idź w lewo, pokonując po drodze ciemnych Jedi. Uważaj, abyś nie wpadł w jakąś dziurę, których jest tu pełno. Dojdziesz w końcu do wielkiej rozpadliny, nabierz rozpędu i przeskocz ją. Teraz pokonaj wrogów znajdujących się po drugiej stronie. W tym momencie, aby iść dalej musisz użyć pchnięcia mocą na nadwątlonej podstawie kolumny. Ta runie i utworzy Ci przejście na drugą stronę rozpadliny. Teraz zeskocz na dół do rumowiska, podejdź do na wpół zasypanego przejścia i przejdź przez nie (musisz się schylić). Znajdziesz się w zasypanej komnacie – przeskocz na kamień, a z niego na kamienną platformę znajdującą się wyżej. Teraz musisz nabrać rozpędu i przelecieć nad rumowiskiem na drugą stronę. W okolicy promów transportowych roi się od szturmowców – zalecana szczególna uwaga. Gdy się ich pozbędziesz, możesz wejść do grobowca Ragnosa (to ten z wielkimi rzeźbami). W środku spotkasz samych najsilniejszych wojowników ciemnej strony – przygotuj się na ostre walki. Wejście do komnaty grobowej jest za mostem rozwieszonym nad przepaścią. Spotkasz się tam z Tavion. Musisz ją pokonać. Jest bardzo wytrzymała i umiejętnie walczy swym mieczem. Dodatkowo czasami używa mocy swej laski i razi Cię morderczym promieniem. Gdy pokonasz ją po raz pierwszy, ta użyje swej laski i obudzi ducha Marko Ragnosa! Teraz czeka Cię druga, znacznie trudniejsza walka. Tavion jest jeszcze silniejsza, niż poprzednio.

Gdy ją pokonasz, uruchomią się końcowe filmy a gra zakończy się. GRALULACJE!
KORRIBAN – część pierwsza i druga. Ciemna strona. Granie ciemną stroną jest znacznie trudniejsze. Wprawdzie przechodzisz przez te same poziomy (KORRIBAN), ale oprócz ciemnych Jedi, przeciw Tobie są jeszcze ci z akademii. Sam Korriban niczym się nie różni od tego, który można zwiedzać grając jasną stroną!!!! Nie będę więc opisywał tych poziomów po raz drugi. Opiszę tylko różnice w końcowej walce. Gdy po raz pierwszy pokonasz Tavion, dobijasz ją a wtedy pojawia się Kyle Katam i rozpoczyna się następna walka. Jest on chyba jeszcze silniejszy od Tavion opętanej przez Ragnosa! Dysponuje mocami zarówno jasnej, jak i ciemnej strony! Dodatkowo jest lepiej, niż świetnym szermierzem. Walka ta będzie bardzo długa i trudna (szczególnie dlatego, że Kyle cały czas się leczy). Gdy go pokonasz gra zakończy się.


Solucja była z kopiowana z innej strony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karachi
Gość






PostWysłany: Czw 3:48, 29 Mar 2007    Temat postu: agreed

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
forforkfuck
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karachi
Gość






PostWysłany: Sob 17:40, 07 Kwi 2007    Temat postu: agreed

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Jedi Academy Strona Główna -> Poradniki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin